fredag den 7. februar 2014

Topshop shoe heaven!

HEJ LÆSERE!
Jeg kan jo ikke lade være med at blogge helt, for jeg vil gerne vise jer at jeg altså ikke er væk.
Jeg kan snart fortælle jer hvorfor jeg ikke har været så aktiv på bloggen og det glæder jeg mig til. Jeg har ikke glemt bloggen og jeg er jo afhængig af at kunne blogge til jer, så det er ikke fordi at jeg er væk og når nyheden er offentliggjort, så kommer der ligeså mange indlæg som altid.
For tre uger siden modtog jeg de her sko fra Topshop som jeg er dybt forelskede i. Slangeskinds-mønsteret og den sarte lyserød synes jeg er så lækker og feminin og nu bliver pasteller jo også den helt store forårs-farve, så hvis man vil være med på trenden, så kunne de her sko måske være en mulighed. Jeg elsker også disse slags sko - nogle kalder dem slippers - jeg synes de minder meget om dem som Vans har designet. 
Hvad synes I om skoene? 
KNUS WHITTA

5 kommentarer:

  1. de ville være enormt søde til den lyserøde jakke fra din bror!;D

    SvarSlet
  2. Oh er vild glad for et indlæg for tjekker hverdag mange gange<3 De er ikke mig men det er fedt mønster:)

    SvarSlet
  3. Yes, endelig et indlæg, jeg savner virkelig din blog. :I

    SvarSlet
  4. Din blog er ret fed!

    Har du måske lyst til at følges? <3

    http://amorspil.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. De er bare så skønne! <3
    Kig meget gerne forbi

    http://www.vonsnef.com/

    SvarSlet