søndag den 2. februar 2014

Black on Black

Rullekrave: COS - Halskæde: &otherstories - Jeans: Dr. Denim - Sko: Topshop - Hat: Topshop
HEJ LÆSERE!
Idag har jeg været en tur ude for at tage nogle billeder til et nyt layout jeg vil have på bloggen og derfor var jeg et smut ude på mit favorit-sted i københavn når det gælder fotografi-locations og det er altså refshaleøen, for det sted er så råt og fabriks-agtigt, haha.
Men det blev altså også lige til et par outfits-billeder. Igår var jeg en spontan tur inde på strøget for at kigge på tøj. Jeg har haft nogle ret hårde dage da et af mine familiemedlemmer blev indlagt på hospitalet i fredags pga. et par voldsomme epilepsi-andfald (Men han er kommet hjem og har det godt nu, så alt er fint) - Men jeg var så ude og kigge på tøj, da jeg tænkte det kunne hjælpe lidt på mit chok pga. den friske luft man får og så tænker man jo også på noget andet. Jeg fik købt den her hat i Topshop som jeg synes er ekstremt awesome! Nu har jeg den her hat, en sort bowlerhat og en sort kasket - Jeg kan snart lave den fedeste hattehylde. 
Har I haft en god weekend og hvad synes I om mit outfit idag?
KNUS WHITTA

5 kommentarer:

  1. Virkelig lækkert outfit, og skøn hat.

    SvarSlet
  2. Wow hvor jeg elsker det outfit! Hvor meget har din bluse kostet? Elsker den og halskæden er også bare .. så pæn!

    SvarSlet
  3. God weekend:) Og fantastisk fedt sæt og specialet hat og elsker baggrunden.

    SvarSlet
  4. Rigtig fedt outfit, det er så stilfuldt og gennemført. Love it.

    SvarSlet
  5. Du har en pæn øjenfarve og nogle pæne træk i dit ansigt.
    Lagde bare mærke til det :)

    SvarSlet