tirsdag den 17. december 2013

Update - It's gonna be a cold, cold christmas without you

HEJ LÆSERE!
Det er simpelthen så sjældent at jeg har en update, så det vil jeg da have nu. Om hvad jeg går og laver, når jeg ikke sidder og grubler over blogindlæg til jer.
I de sidste par dage har jeg været syg. Det startede for alvor igår med meget forkølelse og ondt i halsen, dog er det ikke så slemt som andre gange hvor jeg har været syg.
På fredag skal jeg til frisøren og have lavet noget med håret, som jeg er virkelig spændt på. Jeg er ikke typen som kan have det samme hår længe af gangen, for så bliver jeg simpelthen så træt af det. Nå, men jeg ville lige lægge de her billeder ind, for nogle har spurgt efter et indlæg hvor jeg har glattet hår. Det er slet ikke første gang at jeg sætter et billede ind hvor jeg har glattet hår, men denne her gang gør jeg lige opmærksom på det.
Nå, men til noget helt andet.
Kender nogle af jer den følelse af bekymring over om man vil lykkedes med det man drømmer om?
Jeg vil så ekstremt gerne få stor succes med bloggen og få den til at blive rigtig stor, men jeg ved ikke om jeg noglesinde opnår det, om jeg kan komme på bloggersdelight eller få den samme succes som nogle af blog'sne derinde. Jeg tror ikke at jeg er den eneste unge pige som har sådan en bekymring, jeg tror der er mange som i den her alder er lidt bange for fremtiden og om man opnår det man ønsker, for nu skal man snart til at forholde sig til fremtiden.
Den her blog er blevet en ekstremt vigtig del af min hverdag og uden at lyde crazy, så har den ændret mig en del. Den har givet mig selvtillid og selvforståelse. Så har jeg fået en masse nye veninder og venner. Med veninder og venner, så mener jeg naturligvis læsere og fans, for I er ikke kun læsere, men i er veninder. Nogle som gider bruge tid på at læse og se hvad jeg laver og som sætter pris på det, det er virkelig stort og det er jo et form for venskab.
Håber bare der kommer mange flere læsere og mange flere veninder og venner, for det vokser man af som person - at blive værdsat. 
Okay, det her gik hen og blev et lidt dybt indlæg, haha.
Hvis I ikke er fast læser via. google, så kan I blive det nede i bunden af profilen. Jeg elsker at have overblik over mine læsere og så er der også mange firmaer og mulige samarbejdspartnere som gerne vil se med egne øjne, hvordan bloggen kører, og de kan ikke se mine sidevisninger. :-)
Jeg elsker mine læsere mere end noget andet og det håber jeg at I ved! - Jeg sætter pris på hver og en, uden undtagelser. 
Håber ikke at det her indlæg var alt for kedeligt, haha.
KNUS WHITTA

10 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at du kan opnå en masse succes med din fantastiske blog! <3 Det må du ikke tvivle på, det kommer nok af sig selv så længe du arbejder lige så godt som du gør nu på bloggen.
    Og jeg syntes overhovedet ikke det var et kedeligt indlæg, elsker 'updates' :)
    Knus!

    SvarSlet
  2. Tusind mange tak for dine søde ord og opbakning, det betyder virkelig meget! <3
    Dejligt du kan lide updates, det vil jeg måske gøre lidt oftere så. :-D

    SvarSlet
  3. Du har bare sådan en fantastisk blog, Alberte. Fortsæt som du gør, og så ender du på bloggers delight - thumbs up! ¤ ¤ ¤

    SvarSlet
  4. Du er en fantastik blogger Alberte!<3
    Forresten, hvor er den cardigan du har på fra?

    SvarSlet
  5. Du kan sagtens blive blogger på bloggers delight! Du kan opstarte en blog der. Det er ikke sådan at du flytter bloggen, men de største bloggere på bloggers delight har 'plus' hvilket vil sige at de betaler penge for det, hvilket i længden kan betale sig, og gøre at du måske kan have det som dit arbejde. Ligesom Fie Laursen og Trines Wardrobe. Trines Wardrobe er fra Ruby Media, men samme princip:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Men hvis en blog på blogspot har over 50.000 sidevisninger, så kan man blive rykket over på deres side og det er dét jeg håber på. :-D

      Slet
  6. Endelig kom jeg til at se dig med glat hår. Tak Whitta! <3
    -Elsker btw. dine updates! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide mine updates, tusind tak! <3

      Slet