onsdag den 11. december 2013

Those Leggins!




HEJ LÆSERE!
Nyder I den dejlige juletid?
Jeg sad igår og kedede mig, imens jeg ventede på at min mor kom hjem fra arbejde. Jeg hader at være alene hjemme for jeg er virkelig en selskabs-person.
Så sad jeg og besluttede mig for at lave et par collager til hyldest for de fantastiske printede leggins. Jeg elsker virkelig printede leggins og jeg mangler i den grad et par. Pt. ejer jeg kun to par, nemlig et mønstret par, samt et par læder-leggins, men jeg VIL altså eje et par stribede.
Hvilken af disse leggins kan I bedst lide - De stribede, leopard eller slangeskind? 
Ejer I selv et par leggins, og hvordan ser de i såfald ud? 
JULEKNUS WHITTA

1 kommentar:

  1. hvor har du fundet legginsne? Jeg har selv et par mønstrede leggins fra monki og ELSKER dem, jeg synes virkelig de stripede og leopardplettede er flotte!

    SvarSlet