torsdag den 19. december 2013

Santa, can you hear me? I have been so good this year, And all I want is one thing, Tell me my true love is here...

Cardigan: Cubus - Bukser: ZARA - Top: Købt i en lille butik i Barcelona - Sko: Pieces - Halskæde: H&M - Taske: Aldo

HEJ LÆSERE!
Igår var en lidt lang dag, jeg var først til et spændende møde ude ved rødovre og derudover så var jeg også ude hos min mormor og morfar. Da jeg var til møde havde jeg det her outfit på, rimelig casual og behageligt. Jeg er så glad for tiden og der sker spændende ting med bloggen som jeg håber at jeg snart kan dele med jer, men først skal tingene altså falde rigtigt på plads, for jeg vil ikke fortælle tingene, når det ikke er 100 % sikkert. 
JULEKNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Lækre ting, hvor hvor har du købt items'ne? Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, det glemte jeg jo at skrive. <3
      Top: Fra Barcelona
      Bukser: Zara
      Sko: Pieces
      Cardigan: Cubus
      Halskæde: H&M
      :-D

      Slet
  2. Nu bor jeg i Rødovre! Hvor omkring ?

    SvarSlet
  3. Du har stylet den afslappede stil så fint, med interessante elementer - og den lange cardigan er så fin til dig :) spændende med det hemmelige møde :)

    SvarSlet