onsdag den 11. december 2013

Min konfirmation - 2011

HEJ LÆSERE
Nu har mine læsere et par gange spurgt efter et par billeder fra min konfirmation, og det skal I da få. DOG har jeg ikke specielt mange billeder, for dengang havde jeg jo desværre ikke et dødsmart spejlrefleks (eller det fik jeg i konfi-gave) så de billeder som blev taget til min konfirmation er altså taget med min fars gamle kamera og det var altså ikke ligefrem det fedeste kamera. Det lokale vi sad i til min konfirmationsfest var meget mørkt og desværre blev blitzen ikke slået til på mange af billederne, så derfor er mange af billederne mørke. Det er noget jeg fortryder meget. Jeg ville ønske at der var blevet taget mange flere billeder, for det var virkelig en speciel dag og den skal huskes. Men her har I et par af de forholdvis heldige billeder. Jeg blev konfirmeret i 2011, så det er snart tre år siden. Mange ting har ændret sig siden dengang. Min stil har ændret sig RADIKALT og hvis jeg blev konfirmeret idag, så ville jeg nok se totalt anderledes ud. Men jeg følte mig virkelig som en prinsesse til min konfirmation og det er jo det som er meningen. :-)
Er I blevet konfirmeret? 
KNUS WHITTA

7 kommentarer:

  1. hvad er der med dine tænder ?

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det vil jeg også spøgrer om

      Slet
    2. De er skæve, det burde være til at se, uden en forklaring, haha. :P
      Det er også derfor at jeg idag har bøjle på. :-)

      Slet
    3. Kan det ikke være ligemeget med hendes tænder? Self, må i da gerne spørge hende, men man kunne da godt spørge om noget andet..

      Slet
    4. Flotte billeder

      Slet
  2. Din kjole er faktisk ret pæn, den passer i hvert fald til den krops form du havde på det tidspunkt, prøvede selv en kjole i den stilart, men den passede ikke til mig, men har fundet en der klæder mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor godt du har fundet den perfekte kjole! <3

      Slet