tirsdag den 17. december 2013

LÆKRESTE MÆND 2013

HEJ LÆSERE!
Nu nærmer vi os slutningen på år 2013 og hvor er det altså gået helt vildt stærkt... Et af de år som er gået stærkest for mig. De andre år har sneglet sig afsted og det er nok også fordi at de år har jeg bare ønsket skulle gå, fordi jeg havde det dårligt psykisk.
Nå, men fordi at året snart er gået, så vil jeg lave en masse top 10'er igennem slutningen af måneden.
Idag vil jeg lave en top 10 over de lækreste mænd.
Når jeg skriver lækreste mænd, så er det ikke dem jeg crusher på, for jeg crusher altså kun på 2-4 på denne liste, men det her er bare dem jeg synes er lækrest.
Åh jeg elsker det her indlæg - et indlæg fyldt med de mænd jeg ultimativt synes er de lækreste nulevende personer (som jeg kender). 
Hvis I skulle lave en top 3 over de lækreste mænd ligenu, hvem skulle så være på den?
Hvilken top 10'er synes I ellers jeg skal lave? 

KNUS WHITTA
* Jeg ved godt at han ikke hedder Lachowaki, men jeg kom til at trykke 'a' på tastaturet i stedet for 's' - beklager. :-) 

9 kommentarer:

  1. Shit, Liam er flot. :o

    Meneh ...
    - Kjoler
    - Butikker
    - De lækreste ting, du har købt

    SvarSlet
  2. 3. Ham der Spiller Jasper I Twilight
    2. Robert Pattinson
    1. Paul Wesley

    SvarSlet
  3. 3. Ham der Spiller Jasper I Twilight
    2. Robert Pattinson
    1. Paul Wesley

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej ja, ham der spiller Jasper er virkelig lækker. :D

      Slet
  4. HVAAD! Bieber er jo ikke på:(

    SvarSlet
    Svar
    1. Sorry, men han er bare ikke min type! D:<3

      Slet
    2. Det da også okay:D

      Slet
  5. Min top 5 ville nok være:
    -Niall Horan (ofc.. Han er jo min maaaand xD)
    -Zayn Malik
    -Harry Styles
    -Louis Tomlinson
    -Liam Payne

    (Kunne ikke vælge tre, så jeg valgte fem xD)

    SvarSlet
  6. Tom hiddleston!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 hvorfor er han ikk' på?

    SvarSlet