torsdag den 12. december 2013

I LIKE IT OVERSIZE

HEJ LÆSERE!
Lige i øjeblikket crusher jeg helt vildt på store jakker hvor man bliver lidt væk i den. Jeg synes ikke at der er noget mere charmerende end at have stramme skinny-jeans på, og udenover en stor "buffy" jakke. Igår havde jeg den her jakke på. Det er min mors, men den er ikke for stor til mig. Jeg kan forestille mig at et par læsere tænker at den er alt for stor til mig, men det er meningen at den skal være buffy og tage en del plads. Engang tænkte jeg faktisk altid at store jakker fik en til at se tyk ud, er jeg den eneste som tænkte sådan? Men den dag idag kan jeg se at det jo er helt forkert. Store jakker får ikke en til at se tyk ud, men det fremhæver ens ben, og benene kan komme til at se endnu slankere ud. 
Jakken er fra H&M, selvom man ikke skulle tro det - den ser virkelig eksklusiv ud, efter min mening.
Hvad tænker I om jakken?
Kan I lide oversize-jakker? 
KNUS WHITTA

2 kommentarer:

  1. Først vil jeg gerne lige pointere, at du er ekstremt smuk.
    I starten vidste jeg ikke helt om jeg elskede jakken eller var lidt 'Njaaargh', men jeg har besluttet mig for at den er rigtig fin!
    Jeg elsker især boyfriendjakker, som jo også er oversized, ligesom min egen: http://sidsejosefine.blogspot.dk/2013/10/new-in-coat.html

    Sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet