onsdag den 25. december 2013

Christmas Eve Outfit!

Sweater: Nørgaard på strøget - Nederdel: Lindex - Nylonstrømper: Wolford - Halskæde: H&M - Sko: H&M

Hold da op et brag af en fantastisk julefest igår. I selskab med dejlige mennesker og lækker mad. Dem som kender mig ved at jeg er ekstremt god til ikke at spise for sjov, men kun spise til jeg er rimelig mæt, men igår gik jeg bare bananas i flæskesteg og på min instagram (Bertewhitta) lagde jeg også et billede ud af mætte mig.
Vi fik sunget julesange rundt om juletræet og det gik markant bedre i år, fordi at min kære Onkel Per var med og han er jo professionel sanger og skuespiller.
Så blev der åbnet gaver og jeg er rigtig glad for mine ting - Jeg vil senere idag lave et indlæg med nogle af tingene. :-)
Havde I en god aften?
Hvordan lyder det når DIN familie synger rundt om juletræet?
Hvad fik I i gave?
KNUS WHITTA

8 kommentarer:

  1. Min familie lyder som en flok æsler der er ved at dø når vi synger :) ._.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hhahahahah, jeg er SÅ lettet over at min familie ikke er den eneste. :PP

      Slet
  2. Vi fik også sunget, men ingen af os kan synge :I ... Såååeh ....

    Fedt sæt c:

    SvarSlet
  3. Lyd helt ok med de julesange og godt med min halvmor som kan alle teksterne også selvbom de ikkke er i snaghæfterne:P
    Fik:Jeg har fået en god bog, sengetøj med 1d, et armbånd med 1d, billetter til 1d kocert,en skind bæltetakse, enkle små ting som nøglering og småt nips, matas vitamin hele serien, andet kropsæbe og kropscreme med røde hyldeblomst, et lystræ,300 kr, abbomenter på vi unge story(ved ikke om det er et år?) og mangler stadig hos min mor og fra min onkel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er vel ikke fan af 1D vel?

      Slet
  4. Vi lyder også lidt æsel agtige, well, that just how we sing.. ^^ Min mor er den eneste der kan synge godt i min familie, også er der mig der lyder som en lama. Haha. Fedt outfit btw. (-;

    SvarSlet
  5. Min mor er lige blevet opereret i halsen, så hun lyder værre end normalt og min mormor synger sgu heller ikke for godt! Min søster synger fint, men griner mere og jeg får professionel sangundervisning, så der burde være noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at dig og din søster så kan naile den. xD

      Slet