mandag den 23. december 2013

Bloggerens julefakta!

HEJ LÆSERE!
I anledning af december og jul vil jeg skrive nogle fakta om mig og julen, det er lidt svært at forklare, men jaaaa, her kommer der et par.

Jeg er mega bange for levende lys på juletræet og forsøger hvert år at få mine forældre til at købe elektriske lys, men det går de ikke med til. Jeg er panisk bange for at der går ild i juletræet eller at nogle brænder sig.
Jeg ejer ikke en nissehue.
Jeg har kun to gange i mit liv haft en chokoladejulekalender og da jeg ikke er specielt glad for chokolade, så er det ikke noget jeg har lyst til at have igen. 
Jeg har altid mega svært ved at finde på julegaveønsker, da jeg egentlig ikke helt mangler noget, dog finder jeg altid på nogle ting at ønske mig, når jeg har tjekket blogs. 
Den bedste julekalender som har været i tv er efter min mening Pagten og The Julekalender.
Jeg har en lille barnedrøm om at medvirke i en julekalender (Har medvirket i Absalons hemmelighed, men ville gerne have en større rolle)
Jeg vil gerne have flæskesteg juleaften, men min familie er mere til and. 
Det bedste ved jul er at der kommer en helt særlig stemning over huset og at alting bliver lidt hyggeligere.
Jeg elsker at kaste mig ned i dyb sne og jeg bliver som et lille barn, når der er sne. 
Jeg går ikke i kirke juleaften, heller ikke selvom jeg er kristen...Når det er juleaftens-dag, så vil jeg bare sove længe og gå rundt i nattøj.
Jeg har faktisk ondt af amerikanerne som først får gaver osv. om morgnen, for jeg tror det er meget mere hyggeligt at få gaver om aftenen, end lige når man er stået op. 
Jeg ELSKER at se videoer på youtube hvor små børn bliver overrasket med en hundehvalp i julegave! - jeg kan se på sådan nogle videoer i flere timer.
Jeg var dybt bange for julemanden da jeg var lille og jeg frygtede altid det tidspunkt på aftenen hvor vi fik besøg af ham, eller hvem det nu var. ;) 
Den bedste julesmåkage er altså jødekager eller klejner.

Jeg køber altid julegaver i sidste øjeblik, da jeg udskyder det så længe som muligt, da jeg HADER det. 
Jeg vil altid have familien til at købe det juletræ som er lidt skævt, eller mangler nogle grene, for jeg elsker det uperfekte - Jeg er måske lidt barnlig, men tænk hvis træerne var mennesker og det kun var de perfekte og smukkeste som blev solgt. 

Jeg synes at jule-traditioner er ekstremt vigtigt og jeg kan blive virkelig trist hvis der er nogle af "traditionerne" som ikke bliver til noget.
Den bedste julesang noglesinde er efter min mening Britney Spears 'My only wish (this year)' dog indrømmer jeg det ikke så ofte, for mange kigger mærkeligt på mig og siger:" EEEJ det er da All i want for christmas."
Selvom jeg bedst kan lide Britney Spears julesang, så rocker jeg virkelig amok til MC Einars 'jul det cool.'


Har I nogle skæge julefakta'er I vil dele med mig?
KNUS WHITTA

12 kommentarer:

  1. Jeg har egentlig ikke nogle mærkelige julefakta om mig, men kan da prøve?
    - Jeg spiser altid ekstrem meget brun sovs over mine kartoffler for at slippe for kartoffel smagen.
    - Jeg hader marcipan og håber virkelig folk snart forstår det.
    - Det ender altid med at jeg får mandlen.
    - Jeg hader og købe julegaver.
    - Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive på min ønskeliste så jeg søger altid hjælp ved min veninde.
    - Jeg elsker kage.

    Bare ignorer det sidste :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker dine julefaktaer! XD
      Især den sidste, selvom den gælder hele året jo... <3

      Slet
  2. Der gik faktisk engang ild i mit tøj da jeg dansede rundt om juletræet :P

    Engang under pakkelej gik der også ild i mit hår

    SvarSlet
    Svar
    1. You are on fire girl! :PP
      Ej, håber der ikke skete noget slemt. <3

      Slet
  3. Jeg kan hverken lide marcipan, nougat, hvid chokolade, kirsebærsovs eller brune kartofler.. :D

    SvarSlet
  4. Den med juletræet er vikelig sød, haha <3

    SvarSlet
  5. Jeg troede ikke på julemanden da jeg var lille. Mine forældre fortalte mig aldrig den slags historier. Jeg lærte først noget om julemanden i første klasse lol

    http://stellasmakeupnotebook.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Jeg kan ikke fordrage julemad, ad ...

    Jeg er SÅ bange for, at der er en, der knækker en tand på risalamanden ...

    SvarSlet
  7. Er vilde med de søde jule fakta!
    Efter min mening er Abselons hemmelighed den bedste der har været i mange år, og blev så glad da jeg læste du havde været med i den. Hvem spillede du? Ihhhh, undskyld for at være så nysgerrig

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt okay at du er nysgerrig! :-D Jeg spillede dog kun med i afsnit 2 og afsnit 4. :-D

      Slet