lørdag den 30. november 2013

Zara Haul!

HEJ LÆSERE
Idag har jeg været en tur på strøget for at kigge på julegaver og bare for at kigge på den hyggelige julestemning som jo er kommet.
Jeg smuttede helt uskyldig og uden tanker om at dræbe mit kreditkort ind i Zara, og så skete det... Zara var spækket med de mest fantastiske ting og inde i mit hoved blev der sunget:" Hallelluhja, Halleluhja, Halleluhja..." (Ikke den sørgelige, men den der opera-agtige sang).
Jeg kom selvfølgelig hjem og havde brugt 1100 kroner.... DOG er jeg helt vild med mine nye items! Jeg fik købt en fin hvid skjorte og så fik jeg købt en habit!! - Jeg har længe kigget efter en habit, for jeg synes at det er max sexet, og samtidig lidt specielt. Habitter er jo simpelthen blevet så moderne og man kan ikke undgå at finde en habit, når man læser i modeblade.
Så er jeg i øvrigt blevet kontaktet af en model-agent, som har bedt mig om at sende et par billeder ind, fordi at hun synes at jeg har meget stærke øjne, så måske går min drøm i opfyldelse, hvem ved! :-)
Hvad synes I om min nye habit?
Hvad synes I om min nye hvide skjorte?
KNUS WHITTA

7 kommentarer: