søndag den 10. november 2013

Party

HEJ LÆSERE
I fredags fyldte min storebror 20 år, hvilket jo betyder at han nu ikke længere er teenager og hvilket også betyder at jeg ikke længere kan blære mig med at der kun er to års forskel på os, haha.
I anledning af hans fødselsdag holdt han en hyggelig fest herhjemme med champagne, rom og cola, samt peaunuts osv.
I løbet af aftenen gik jeg plus nogle andre gæster foto-amok med billeder og faktisk er der over 100 nye billeder på mit kamera efter i forgårs, men jeg har sorteret det ned til de bedste billeder, haha - regner ikke med at nogle vil have det fedt med at tjekke 100 billeder igennem, desuden er der også nogle ret creepy billeder af mig som jeg altså ikke viser... Jeg er ikke sart med at vise grimme billeder af mig selv, men et par af billederne af mig fra festen... Puha det er slemt. 
Da klokken blev lidt over tolv tog vi ind til byen. Det var lidt svært at få prajet en taxa foran vores hus og kampen for at nå en taxa endte ud i en lidt dramatisk episode med et styrt midt i fodgængerfeltet, haha - heldigvis ikke alvorligt. 
 Turen hjem var dog ikke særlig skæg. Den taxa-chauffør jeg kørte med var ikke specielt rar og jeg var rimelig utryg ved at være alene i en taxa med ham, men sådan er det jo. Han kørte mig hjem og det er det vigtigste. Men jeg har altså virkelig verdens bedste storebror. Der var en mand inde i byen som sagde at jeg var alt for lille til at være der og han var lidt en idiot, men så forsvarede min storebror mig og det betød virkelig meget, det er guld værd at have en sød søster eller bror. 
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar