onsdag den 27. november 2013

I LOVE STINE A

HEJ LÆSERE
For en uge siden modtog jeg en pakke fra det fantastiske mærke Stine A som var så søde at sponsorerer et par smykker.
 Stine A's smykker er simpelthen begrebet af elegance og de er så fine og enkle! Jeg har en masse store statement-smykker som jeg var helt vild med i en overgang, men nu kan jeg meget bedre lide de elegante smykker som ikke gør ens look for voldsomt. 
Allerede da jeg så den turkise æske, så vidste jeg at det her ville være godt. Der var så meget stil over selve pakken, deres visitkort er lækre og de havde en fint postkort med, hvor at der bag på står lidt information om smykkerne og hvordan de skal opbevares. 
Jeg tror aldrig jeg tager ringen af, for den er SÅ fin og feminin, just the way i like it! 
Nå, men nu er det altså snart på tide med en give-away, ikke? - Jeg har verdens bedste læsere, så selvfølgelig fortjener I noget. 
Så hold endelig øje med bloggen de næste par dage! Snart har I nemlig muligheden for at vinde de fineste øreringe og earcuffs.
Kan I bedst lide enkle smykker, eller statement-smykker?
KNUS WHITTA

5 kommentarer:

  1. Super flotte smykker! Elsker specielt ringen :)

    http://madameamiles.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig virkelig skønne! :-)
      Har du huller i ørene? - For så skal du huske og deltage i en give-away en af de næste par dage. <3

      Slet
  2. Jeg kan bedst lide de lidt enkle smykker. - Derudover har jeg i lang tid været på udkig efter nogle fine, men også både enkle smykker som er lige mig. Jeg tror at de her er noget for mig, så jeg vil da helt klart nok deltage i den give-away når den kommer.

    SvarSlet