onsdag den 6. november 2013

Autumn lips!

 HEJ LÆSERE
Efteråret kan godt gå hen og blive lidt trist og kedeligt i længden og derfor er der intet som at få nogle farver ind i tilværelsen. Jeg er dog ikke en person som går med specielt farvestrålende tøj og kan faktisk meget bedre lide det hvide, grå og sorte. Derfor påføre jeg farven via. en lækker rød læbestift. Jeg har en rigtig lækker læbestift fra Chanel og jeg elsker jo Chanels mærke. Jeg kan rigtig godt lide at gå med rød læbestift da det pifter et outfit rigtig meget op. Dog mener jeg at tøjet SKAL være lidt neutralt når man har rød læbestift på, ellers giver det forvirring i stilen.

Idag har jeg været en tur henne til min zoneterapeut. Hun hjælper mig med at få det bedre og få et bedre imunforsvar. Hun har også en stor del af æren for at jeg er blevet rask og det er rigtig dejligt. Det er en hyggelig time hvor jeg bare kan slappe af og mærke at min krop får det bedre og i den grad bliver styrket.
Efter jeg havde fået zoneterapi så var min terapeut så sød at sælge mig nogle hjemmesko billigt, for jeg manglede i den grad nogle lækre hjemmesko som kan holde mine fødder varme. Mine fødder er altid meget kolde og det gør jo ikke just mit imunforsvar bedre.

Hvad synes I om røde læber?
Er det noget I kunne finde på at gå med, eller er det for opsigtsvækkende? Hvad tænker I når I ser en person på gaden med rød læbestift?
Vil meget gerne høre jeres meninger.
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar