mandag den 7. oktober 2013

Urban Outfitters room style!

HEJ LÆSERE
I Februar besluttede jeg at skifte værelse, men nu vil jeg gerne op på mit gamle værelse igen. Jeg er en person som hele tiden har brug for forandring og det skal være nu, haha. 
Derfor er jeg i øjeblikket på udkig efter inspiration og det kan man altså finde på Urban Outfitters webshop! Hold da op nogle sjove, flotte og anderledes møbel-ting de har derinde. Jeg vil nok ikke bestille noget af det hjem, for jeg ved ikke helt om jeg tør bestille møbler hjem fra udlandet - det kan vel gå ret galt hvis det skal med flyet og sådan noget, ikke? 
Men jeg er helt vild med deres design-stil, så måske kan jeg finde nogle lækre indretningsting inde i deres butik på strøget - jeg er så heldig at der kun er et kvarter fra mit hjem og ind i den butik. 
Hvad synes I om Urban outfitters design-stil? 
KNUS WHITTA

2 kommentarer:

  1. De har mange virkelig fede ting!

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet