tirsdag den 29. oktober 2013

The perfect storm

HEJ LÆSERE
Som man nok ved hvis man synes godt om min fanside "Whittaheart" på facebook, så er jeg stor Pretty Little Liars fan, så selvfølgelig kunne indlæggets overskrift være titlen på et af dets afsnit, hæhæ.
Men måske er overskriften lidt misvisende, for det var bestemt ikke en perfekt storm. Det var en ret hæsblæsende storm og den værste siden 1999. Jeg lever livet på kanten (eller noget) så jeg skulle selvfølgelig lige ud og dokumenterer stormen for mine læsere, til dem som ikke har set nyheder, læst facebook-statusser eller bare bor i en hule uden kontakt til andre mennesker. Jeg har dog ikke nogle særlig festlige billeder, da der faktisk ikke var så meget action i min gade, og jeg turde altså ikke at gå længere væk. 
Hvordan oplevede I stormen?

Idag har jeg været ude og ride og nu ligger jeg i min seng. Det er dejligt at være regelmæssigt ude at ride igen og være rask. Idag red jeg ud i naturen sammen med en sød pige ved navn Emma som går på rideskolen. Det er virkelig hyggeligt at ride sammen med andre, for så kan man snakke... og jeg er ret stor tilhænger af at snakke.
Så var min ridelærer så fantastisk sød at købe en bog til mig som handler om angst, og jeg glæder mig virkelig til at gå igang med den! Jeg er virkelig heldig at jeg har en ridelærer som finder en bog som handler om angst og tænker på mig - det er betænksomhed på højt plan. :-)
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Åh, en sød ridelærer!
    Jeg skulle have været til ridning i går, lige imens stormen var værst.
    Det droppede vi, da vi simpelthen ikke turde køre ud i det vejr. Senere fandt jeg så også ud af, at al ridning derhenne var blevet aflyst. Træls.
    Men sådan er det jo :)

    SvarSlet
  2. Hej.
    Jeg elsker din blog.
    Jeg vil rigtig gerne lave en blog selv, har du nogle fif til mig?:)

    SvarSlet
  3. elsker selv P.L.L :) bor du i kartoffelrækekrne? :)

    SvarSlet