mandag den 14. oktober 2013

Nyt til skabet!

HEJ LÆSERE
Igår var jeg I fields med min kusine, moster og mor. Der fik vi besøgt utrolig mange forskellige butikker som jeg normalt ikke kigger specielt meget i, blandt andet Gina Tricot, men jeg fandt faktisk en fantastisk lækker hvid sweatshirt derinde. Den var der kun i Large, men jeg prøvede den alligevel og det viste sig faktisk at den var utrolig fed i oversize. På billederne er det svært at se, men der er også et ret flot rundt logo på den, som gør den lidt mindre kedelig. 
Udover dén så fik jeg også købt en rigtig flot top fra Envii. Jeg har faktisk kigget på den længe, men vidste ikke helt om jeg skulle købe den, men nu var det altså nu. Jeg synes at den er helt vildt sød og flot, og den vil være virkelig sød til min lange cardigan. 
I morgen smutter min kusine hjem til Jylland og hvor er det træls! ): Jeg kommer virkelig til at savne hende. 
Idag ligger jeg med stærk hovedpine og jeg håber at det bliver bedre, så jeg kan få noget ud af dagen. Det er som om at hvergang jeg bliver rask, så rammer sygdommen mig igen. 
Hvad synes I om mine nye indkøb? 
KNUS WHITTA

2 kommentarer: