onsdag den 16. oktober 2013

Halloween i Tivoli

HEJ LÆSERE
I mandags var jeg i tivoli med min dejlige kusine, før at hun tirsdag morgen tog hjem til Jylland. Det er en del år siden at jeg har været til Halloween i Tivoli og WOW hvor er det hyggeligt (på den uhyggelige måde) Der er så fint, og man kan virkelig se hvor meget der er gjort ud af det.
Da jeg var lille var den eneste grund til at være i tivoli at man skulle prøve forlystelser, men nu er det også bare for at nyde hvor smukt og hyggeligt der egentlig er. 
Turen hjem fra Tivoli var mindre sjov. Vi ventede ved busstopstedet og fandt ret hurtigt ud af at der var over tyve minutter til at bussen kom. Derfor besluttede vi os for at det var hurtigere at gå hjem. Nu ved de fleste af mine læsere jo ikke hvor jeg bor i forhold til Tivoli, men det var altså en forholdsvis lang tur! - Jeg fik simpelthen kramper i mine ben og flere gange overvejede jeg at ligge mig til at sove på en bænk, haha. 
Nu er jeg blevet syg. Det bliver jeg ofte når jeg bruger meget energi. 
Har I prøvet at være i tivoli til Halloween? 
KNUS WHITTA

1 kommentar: