søndag den 29. september 2013

Let the fall begin!

HEJ LÆSERE
Ja, nu ved jeg jo godt at efteråret har været gang i et stykke tid, men fordi at jeg har været syg og bare har ligget i min seng og kigget ud af vinduet, så er det først NU at jeg har fået muligheden for at mærke det skønne efterår rigtigt. 
Jeg er ligeglad hvad mange siger, men jeg ELSKER efteråret. Hvis man har varmt nok tøj på, så er efteråret fantastisk. Idag er også min første dag som syttenårig. Faktisk blev jeg født klokken elleve om aftenen, så jeg blev faktisk først officielt sytten én time før 29. September. 
MEN min far har derimod fødselsdag idag! Han fylder 58, vildt ikke? Han virker bare slet ikke sådan. Han er sådan en mand der hele tiden er igang med noget og så er han i øvrigt også meget ungdommelig. Jeg har lidt ondt af ham, for han er på arbejde på sin fødselsdag. Han arbejder ofte i weekenderne da hans arbejde kræver meget, men på sin fødselsdag synes jeg at det er lidt synd. 
Jeg er endelig begyndt at få det lidt bedre og jeg tror faktisk at jeg snart er rigtigt rask! Hvor bliver det mærkeligt at være rask. Nu har jeg jo nærmest været syg i et par måneder on-and-off, så det bliver mærkeligt ikke at skulle bekymre sig for hvornår sygdommen slår ned igen. 
Hvad synes I om mit efterårs-outfit? 
Jeg er helt forelsket i min nye jakke, den er så sofistikeret og lige mig!
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar