fredag den 16. august 2013

TILLYKKE MOR

Idag har min dejlige mor fødselsdag og fylder 48 år!
Hun har gået rundt hele dagen og sagt til folk at hun fyldte 49 år, indtil hun regnede ud at det altså kuuun var 48, hæhæ. Hun skal ikke snyde sig ældre end hun er, det er dårlig stil. ;)
Det lyder så kliché at sige, og alle siger det nok til deres mødre, men jeg kan simpelthen ikke forestille sig at nogle har et stærkere bånd end mig og min mor. Hun er uden tvivl mit forbillede og jeg vil gerne være ligesom hende. Hun er en fantastisk person som behandler alle godt, hun er SINDSYGT klog på andre mennesker, hvilket også kan være uhyggeligt til tider. Hun kan nærmest altid regne ud hvordan andre har det, og det må være et eller andet med hendes job som psykolog at gøre. Udover at være klog, så er hun også et utrolig kærligt menneske som virkelig gør alt for at børn skal have det godt. Hvis hun høre om et barn som ikke har det godt, så kan hun få tårer i øjnene. Hun er sjov, og engang imellem så fjollet at man må sige:" Nu slapper vi lige lidt af" men samtidig er hun også bestemt og kan sætte en på plads, hvilket alle børn har brug for, for at føle tryghed.
Jeg tror virkelig ikke at man kan bede om en bedre mor, det tror jeg virkelig ikke.
Tillykke med dagen mor! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar