lørdag den 24. august 2013

Shopper bag!

HEJ PIGER!
Forleden sad jeg og så God'morgenDanmark, hvor at de talte om de her shopper-bags, og nu er jeg totalt hooked på at skaffe mig en.
Jeg har faktisk aldrig haft en shopperbag, men det er jo ekstremt praktisk! Normalt når man er ude og shoppe, så skal man rende rundt med fire poser, men det behøver man jo ikke, hvis man har en stor og rummelig shopperbag, hvor man kan ligge alle varene ned! Jeg har fødselsdag om en måned og jeg ønsker mig helt klart sådan en. Jeg ved ikke hvilken af disse jeg foretrækker, for jeg kan se noget fedt i dem alle sammen. Dog tror jeg at de mest rummelige er den hvide fra asos, den fra selected, eller den fra Pieces.
Hvilken af disse tasker kan I bedst lide? 
Har I en shopperbag?
KNUS WHITTA

I øvrigt, husk nu at hvis I søger på min blog, så skal I nu skrive: www.Whittaheart.blogspot.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar