søndag den 7. juli 2013

Nibe Festival 2013!

HEJ LÆSERE
Igår var jeg til Nibe Festival og hvor var det dog hyggeligt!
Vi fik både set Mads Langer, Dúné og Noah. Min kusine og hendes bedsteveninde fik også set Kesha og et par numre af Rasmus Seebach, men da klokken blev seks var jeg smadret, og klokken syv lå jeg og sov.
Der var fantastisk god stemning til alle koncerterne, og det var utrolig hyggeligt. Jeg har aldrig været til festival før, men det er helt sikkert noget jeg vil prøve igen. Jeg bliver nok ikke en person som ligger og sover i et telt i flere dage, men én dag, måske. Dog kommer det også an på om der kommer nogle fede kunstnere.
Højdepunktet for mig var uden tvivl Mads Langer! Han er fantastisk.
Har I været til nogle gode koncerter, som i helt sikkert vil huske altid?
Har I været på nogle gode festivaller? 
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar