onsdag den 17. juli 2013

Glad sommerhus-beboer!

Synes jeg ville lave en lille update omkring min tur i sommerhus. Billedet var det flotteste jeg kunne finde, af dem som er taget... sørgeligt når det bedste billede man kan finde, er et billede hvor man mest af alt ligner en bæver, som lige er færdig med en kææææmpe dæmning. 
Jeg drikker massere vand, først og fremmest for ikke at dehydrerer, men også fordi at huden nemt bliver fedtet om sommeren, og man derfor kan have en tendens til at få flere bumser.
Så spiser jeg gulerødder, fordi at man får en dejlig sund kulør hvis man spiser gulerødder... Dog ikke for mange, for så bliver huden orange. 
Derudover så arbejdet jeg på at blive brun, og synes at det går ganske langsomt på bagsiden. Jeg ligner de dér bolcher med sort lakrids på den ene side, og rød frugtsmag på den anden.
Om en uge går turen til Frankrig, og jeg glæder mig helt vildt. 
Desværre skal vi være på nogle hoteller uden Wi-fi (Internet) og det betyder at der ikke bliver blogget så meget... muligvis først når jeg kommer hjem. MEN hvis jeg ikke får blogget på turen, så kommer der selvfølgelig en helvedes masse indlæg med sommer-billeder når jeg kommer hjem. 
Har I været på ferie i udlandet?
Mange har været på deres ferie og er på vej hjem, men min familie vælger at tage afsted liiiiige når mine venner er kommet hjem fra deres ferie... smart, meget smart (mærk ironien).
Men det bliver nu alligevel fantastisk dejligt at komme til Frankrig! Det er muligvis det dejligste land at holde ferie i, ifølge mig.
Hvilken land kan I bedst lide at holde ferie i? 
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar