tirsdag den 30. juli 2013

Farvel Wi-Fi!


Det er meget trist, men idag er sidste dag med Wi-fi, på min ferie!
Det betyder ingen blogging før om seks dage, når jeg er tilbage i Danmark. Det betyder også for mit vedkommende at i morgen når der kommer nyt afsnit af Pretty Little Liars, så kan jeg først se det om seks dage... Svært for en fan som mig, haha.
Men nu skal jeg over til et lille hus på en fransk plads, og sidde på en lille altan og kigge ned på de franske fyre, det er det rene stalkeri!
Allerede igår, da vi spiste aftensmad på pladsen kunne jeg se at en gruppe forholdsvis flotte fyre, kiggede reeeet meget efter mig, så det skal nok blive spændende, hæhæ.
Men vi ses hjemme i Danmark, hvor der selvfølgelig vil komme massere nye indlæg, og garanteret en del indlæg om forberedelse til efterskolen, men også indlæg om den sidste del af min rejse i Frankrig!
Hvis I ikke havde internet i seks dage, hvordan ville I så klare det?
Kommenter endelig! Synes ikke der bliver kommenteret så meget i mine indlæg længere, og det er så hyggeligt at læse jeres kommentarer, så det savner jeg lidt, haha. 
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Hvis der ikke var internet i 6 dage, så ville jeg bare se The Vampire Daries hver dag

    SvarSlet
  2. Hmm.. Det prøvede jeg på min ferie, men det gjorde ikke så meget, da jeg alligevel var ude hele dagen (var i London, så jeg gik meget) Men det var svært, ikke at kunne tjekke nye billeder på instagram eller lign :)

    Og wow din kulør klæder dig sygt godt! Gid jeg var så pæn.. <3 :D

    SvarSlet
  3. Hmm.. Det prøvede jeg på min ferie, men det gjorde ikke så meget, da jeg alligevel var ude hele dagen (var i London, så jeg gik meget) Men det var svært, ikke at kunne tjekke nye billeder på instagram eller lign :)

    Og wow din kulør klæder dig sygt godt! Gid jeg var så pæn.. <3 :D

    SvarSlet
  4. Hvor henne ser du pll? Og bliver der stadig lavet nye afsnit, eller genser du det bare? :)

    SvarSlet