lørdag den 8. juni 2013

Summer Fashion!

 LOOK 1: Så snart jeg tænkte over et strand-outfit så røg den her sammensætning ind i mit hoved. Jeg synes at det lækreste er at have en tynd hvid cardigan eller skjorte udenover sin bikinitop, nogle stramme shorts, og en stråhat. Jeg er begyndt at få en kærlighed for stråhatte. Jeg har egentlig aldrig været stor tilhænger af stråhatte, men nu synes jeg at de er vildt smarte! De er også et stort hit på de Amerikanske strande, og man ser ofte kendisserne fra Miami og LA gå rundt med dem. 
 LOOK 2: Det næste outfit er et festivals-outfit. Når man går rundt på en festival så synes jeg at det er et must at have en bum bag med sig. Personligt elsker jeg bum bags med nitter, men de findes jo i en masse varianter. Når man er på festival synes jeg at det er lækkert at være lidt "afslappet på den fede måde" og ligne lidt at man ikke har gjort det vilde ud af det, selvom man selvfølgelig har, haha! Mit favorit-item på denne collage er udentvivl solbrillerne fra topshop! 
LOOK 3: Det her er uden tvivl min yndlingscollage! Jeg elsker virkelig retro-stilen, og den har jeg også kørt hele vejen igennem dette outfit! Jeg elsker solbrillerne som skriger retro, og farven converse-skoene er helt fantastisk! Når man er på shoppingferie så er det selvfølgelig meget vigtigt at man har nogle sko på som man kan gå langt i. Der er selvfølgelig nogle som kan gå flere kilometer i høje hæle, men personligt så kan jeg ikke gå gade op og gade ned, med høje sandaler. Jeg elsker skoene på dette outfit, men mit favorit-item er uden tvivl tasken fra Pieces! Jeg elsker generelt sådan nogle gammeldags tasker. 

LOOK 4: Til allersidst så er der det ideelle outfit til camping (Ifølge mig). Når man er på camping kan man nemt blive beskidt, og på campingpladser kan man godt tillade sig at gå rundt i en lidt beskidt top, og nogle løse shorts. Derfor har jeg valgt dette outfit. Jeg elsker shortsene, og jeg har faktisk nogle bukser med samme mønster. Outfittet er afslappende, løst, og alligevel smart, og jeg synes at farverne passer VILDT godt sammen! 

Hvilken collage kan I bedst lide?
Hvilken ferietype skal I ud på? Camping, storbyferie, badeferie, eller skal i bare være hjemme og nyde den lækre varme i haven?
KNUS WHITTA

3 kommentarer:

  1. Du er vildt god til det her shit.

    SvarSlet
  2. Elsker dem alle sammen!

    Jeg skal på festival og camping, så det var dejligt nok med noget inspiration!

    Og skøn skøn blog altså! :-)

    SvarSlet
  3. Det gav mig virkelig noget inspiration til sommeren, så mange tak. Jeg ville lige høre om, hvor man kan købe denimshortsene fra LOOK 1? (:

    SvarSlet