søndag den 23. juni 2013

Sankt Hans på rideskolen!

HEJ LÆSERE
Idag har jeg været ude på min rideskole til noget Sankt Hans arrangement, hvor at nogle af pigerne fra rideskolen havde øvet nogle flotte optrædener med hestene. Den fantastisk dejlige hest som jeg rider på (Blaik) skulle blandt andet optræde, så han var ekstremt fin med lilla fjer i håret, haha. 
Det var vildt hyggeligt, og et af de steder jeg allerbedst kan lide at være er på rideskolen, så det var fantastisk.
Mange af jer ved ikke hvor stor en del af mit liv som handler om ridning, hvilket er ret mærkeligt, for det er faktisk en meget stor del. Jeg satser på at jeg om et år har penge nok til evt. at købe min egen hest, men jeg ved faktisk ikke engang om det er dét jeg vil, for Blaik  er bare den mest fantastiske hest som findes.
Er han ikke fantastisk smuk altså? 
Hvad synes I i øvrigt om mit outfit idag?
Jeg havde regnet med at jeg bare skulle være tilskuer idag og se de shows som nogle af ridepigerne havde forberedt, men min ridelærer spurgte om jeg ikke ville hjælpe med at gøre nogle praktiske ting, og jeg benytter alle lejligheder til at tilbringe tid med hestene og ridepigerne derude. Men bare rolig, så går altså ikke normalt i hvid sweater når jeg rider, haha! Normalt ser jeg meget mere praktisk og kedelig ud, hæhæ! 
KNUS WHITTA

2 kommentarer:

  1. Hvor er din striktrøje fra, og hvor meget har den kostet? (-:

    SvarSlet
  2. Jeg synes virkelig at ride er en dejlig ting, og overvejer også lidt selv om jeg skal starte igen. Sidste gang jeg red blev jeg kastet ind i en væg. ^^ Ja, men håber du have en god Sankt Hans! <3

    xx
    http://sofieheart.blogspot.com

    SvarSlet