lørdag den 15. juni 2013

Outfit of today - summerhouse

HEJ LÆSERE
Idag har jeg været på en lang og hyggelig køretur med min far. Vi fik købt lækre jomfruhummere til i aften, og vi fik taget nogle billeder på havnen. Jeg synes at havne er sådan en flot location til billeder, da der er mange flotte gamle både osv. 
Jeg glæder mig til i aften, for det bliver så lækkert at spise sig mæt i skaldyr, haha. Jeg elsker skaldyr. 
Nu sidder jeg med hele familien og ser halløj på badehotellet, som er en gammel ekstremt humoristisk serie fra 80'erne tror jeg. 
Idag har jeg det her afslappede sommerhus-outfit på.
Cardiganen er fra Vero Moda.
Bukserne er fra Topshop, og skoene er selvfølgelig fra adidas. 
Hvad synes I om mit dagens outfit?
Har i sommerhus, og hvor har I i såfald sommerhus henne?
KNUS WHITTA

1 kommentar:

  1. Orgh, jeg elsker at være i sommerhus. - Især dem som er så langt væk fra alting, at det føles som et eventyr, mm. - Og især de sommerhuse, som er omgivet af flot natur og smukke og hyggelige omgivelser. Ej, nu bliver jeg jo helt misundelig. Du har sådan et smukt ansigt, og dine outfits er fede! Ser rigtig meget op til dig, Alberte, og du skal bare blive ved så længe du lyster. :-)

    Knus - Natasjastanker.blogspot.dk

    SvarSlet