onsdag den 19. juni 2013

Mine favoritter!

HEJ LÆSERE!
Så er det tid til at jeg vil vise jer mine favoritter i min garderobe!
Den var lidt svær, for jeg elsker jo alle de ting jeg har, men jeg fik udvalgt nogle specielle ting som jeg virkelig holder af.

 Favorit smykke:
Jeg går faktisk ikke så voldsomt ofte med halskæder, men hvis jeg skal vælg et favoritsmykke så skal det helt klart være den her halskæde. Jeg kan huske at jeg havde sparet op til den i pænt lang tid, og havde kigget på den SÅ ofte, så det var helt fantastisk at få købt den. Jeg går ikke specielt ofte med den, da den er meget dominerende i et outfit, men til fester osv. så er den helt fantastisk! Den er fra Message til 300 kroner. 

 Favorit taske:
D
en her taske fik jeg i fødselsdagsgave, og det kan nogle af jer måske huske, hvis i har fulgt med på bloggen siden September. Den taske er så helt igennem lækker, og jeg håber virkelig at den holder i mange år fremover, for jeg elsker den. Jeg har mange tasker som jeg er helt vild med, så det var lidt svært at vælge min favorit, men den her taske kan man bruge til alle outfits, og det er den taske som jeg mindst ville af med. 
Fra Aldo

 Favorit sko:
Her er der heller ikke nogle tvivl. Det er ikke de her sko som jeg går mest med, men det er de sko som jeg er aller gladest for. Dem fik jeg faktisk også i fødselsdagsgave da jeg fyldte seksten.
Jeg synes de er specielle og det var nogle sko som jeg havde ønsket mig i lang tid.

Favorit tøj:
Endnu engang er det bestemt ikke det som jeg går mest med, men jeg bliver alligevel altid glad når jeg ser den på mit tøjstativ. Den er lækker, og jeg ved at jeg kommer til at bruge den ivrigt her til sommer. Den vil være perfekt her til sommer med en sød sommerkjole, tror I ikke?
Den er fra Zara og jeg købte den da jeg var i Barcelona i sidste sommer... Jeg har kun gået med den et par gange, for jeg synes den passer bedre til sommer end til efterår og vinter, haha. 

Har I et yndlings-smykke, taske, sko eller tøj? 
I såfald, hvad er det?
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar