fredag den 14. juni 2013

Hvad jeg ikke sagde dengang...

HEJ LÆSERE
Igår sad jeg og kiggede igennem mit gamle fotoalbum, og fik en ide, om at jeg ville vise jer billederne, og kommenterer på tøjet. Dengang havde jeg ikke rigtigt noget at skulle have sagt omkring mit tøj, og jeg var ærlig talt også meget ligeglad, så nu vil jeg ud med ALT det, som jeg ikke sagde dengang, haha. 
 Selebukser og blå all the way
Ingen tvivl om at selebukser er bedårende, og det kan man selvfølgelig også have som pige. Problemet er bare dét at dengang kunne mit hår ikke vokse specielt meget, og derfor lignede jeg meget en dreng. Normalt gjorde min mor lidt ud af at give mig lyserødt på osv. men det her var vidst en svupser, for her ville man jo udentvivl gætte på at man kiggede på en lille sød dreng. 
Kompien af kort drengehår, blå t-shirt og blå selebukser, er måske ikke liiiiige det smarteste. 

 Den første fødseladag, og mit første fødselsdagsoutfit
Det her billede ELSKER JEG. Især elsker jeg min far på det her billede. Nu kender I ham jo ikke privat, men det smil som han har på det her billede, er dét smil han smiler, når han er allermest stolt og lykkelig. Et inderligt smil, hvor man bare kan se glæden i hans øjne.
Nå, men nu til outfittet. Jeg synes at det her outfit er vildt nuttet! en sort kjole med små lyserøde blomster. Jeg elskede også det outfit da jeg var lille, og hvis jeg kunne gå med det samme hver dag, så ville jeg nok have foretrukket at gå med den her kjole hver eneste dag. 

 Lad dig ikke narre, jeg er en pige
Ja, det her outfit er heller ikke mit favorit. Altså outfittet er måske rimelig kønsneutralt, men jeg synes nu stadig at det går hen i den lidt drengede ende, og når man tænker på mit usædvanligt korte hår i forhold til at jeg på dette billede var to, så kunne de måske godt have valgt noget mere piget. Nå, men den hvide krave er da nuttet, haha.

 Mit barn skal arve denne kjole
Den her kjole er så fantastisk smuk. Jeg synes den er så fin, og den er så klassisk og lækker. Jeg kan generelt rigtig godt lide små piger og babyer med hvide kjoler med krave. Der er noget virklig nuttet over det. Den her kjole har min mor faktisk gemt oppe på vores loft, og den ligger gemt indtil jeg selv får børn... Så håber vi bare at der kommer én pige, for den kjole er så fantastisk cute. 

 En gammeldags...
Den her kjole har jeg arvet efter min egen mor, og den håber jeg lidt at mit eget kommende barn kan arve. Den er så fin, og så nuttet, og en smule gammeldags. Jeg kan faktisk huske den her kjole fra dengang, og jeg var ikke specielt stor tilhænger af den, men idag elsker jeg den, haha. Det var heller ikke en kjole jeg gik med vanvittigt ofte, men mest til de fine lejligheder.
Når man ser det her billede, af mig med barnevognen, så skulle man næsten tro at jeg var et roligt og artigt barn... Hvilket jeg ikke var, hæhæ. 

 Pastel is a winner
Har jeg noglesinde fortalt jer at jeg har boet i spanien? Hvis ikke, så kan jeg fortælle at det her billede faktisk er taget da jeg boede i spanien. Jeg synes billedet er så fint, fordi at mig og min mor på en måde macher rigtig godt. Hun har en babyblå kjole på, og jeg har en lyserød kjole på, og vi ser begge to sådan lidt vintage-agtige ud, efter min mening. Elsker min kjole, og det gjorde jeg også dengang kan jeg huske. 

 Cute krave
Hvis man ser bort fra at jeg ligner en gammel mand som går liiidt for meget på værtshus, så kan jeg rigtig godt lide dette billede. Jeg har noget med små børn med kraver... Det er bare så nuttet! 

 Størrelser er overvuderet
Det med at kigge på størrelsen inden man køber babytøj var ikke lige min mors stil... åbenbart.
Virkelig mange billeder fra da jeg var lille har jeg ALT for stort tøj på. Man kan også se på min storebrors ansigtsudtryk at han synes jeg er liiiidt mærkelig, og det tror pokker, når jeg buler ud til alle sider, fordi min mor har købt babytøj i XXL. 

Så fik jeg indflydelse...
Her kan man se at jeg er begyndt at vælge mit tøj selv. Ellers havde jeg nok ikke været pink fra top til tå. Men jeg synes faktisk dette outfit er nuttet. Jeg kan godt lide at det hele er i pink nuancer, og faktisk kan jeg rigtig godt lide det. På billedet sidder jeg med min kusines hund William. 

Nå, nu har I set nogle billeder af mig fra jeg var lille?
Har i nogle outfits fra da i var lille, som idag får jeg til at ryste på hovedet, og tænke:" mor... Hvorfor gav du mig det på?"
Skriv en kommentar og fortæl om nogle spøjse outfits du har gået med.
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er/var du sød!! <3
    -Katrine

    http://fashioniskatrineslife.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Har faktisk også lige lavet et indlæg på min blog, med babybilleder af mig selv - hvor jeg så har rekonstrueret tøjet :)
    - Jeg har ofte tænkt "Ej, hvordan kunne i tillade at jeg viste mig med dét i offentligheden?". Men det var med noget tøj jeg selv havde valgt, haha.
    Btw, hvor var du nuttet, og de der kjoler der, de er godt nok fine!

    Knus
    bloggingbycecilie.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Aww, du var så nuttet da du var lille:)
    Jeg sys virkelig også kjolen på billede nummer 4 er mega sød^^

    SvarSlet