fredag den 3. maj 2013

Thank god its friday!

HEJ LÆSERE!
Hvor har jeg dog bare ventet spændt på den her weekend!
I morgen klokken ti kommer min bedsteveninde og så køre vi til Jylland. Vi skal overnatte hos nogle venner af familien, og det bliver rigtig hyggeligt. Dagens efter skal vi til ONE DIRECTION KONCERT!
Jer som har læst min blog siden November ved hvor langt nede jeg var, da vi ikke fik biletter, men vi fik skaffet nogle!
Jeg gav så min bedsteveninde biletter til One Direction i konfirmationsgave. Det var sku dyrt, for de blev jo solgt til overpris, men hun er det værd. Jeg ved hvor meget hun ønskede det.
Nå, men selve turen bliver også hyggelig. Jeg skal til at lede efter min mobilhøjtaler så vi kan sidde og høre One Direction i bilen på vej til Jylland.
GLÆDER MIG!
Hvad skal I lave i weekenden? Skal I til 1D-koncert i Herning? 
KNUS WHITTA

7 kommentarer:

  1. Selvfølgelig skal jeg da til One Direction koncert! Jeg er SÅ spændt!! Hvor skal i sidde? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. :( - du er for langt væk fra mig.. :( - jeg skal sidde i U4..
      ~ Ville gerne møde dig!!

      Slet
  2. Fik billetter idag. Er simpelthent så glad!

    SvarSlet
  3. Vil prøve at se om jeg kan snige mig ned til dig. Jeg sidder på L1, men jeg vil bare så gerne møde dig i virkeligheden. Du er min yndlings blogger, og alt min inspiration kommer fra dig. Du er virkelig fantastisk, den skal du have! Fortsæt det gode arbejde. Tjek gerne min blog: bombertheblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Sjove smil!
    Jeg fik dsv ikke billetter til nogen af koncerterne, men det går nok (eller ikke..)
    Håber i havde en god dag :)

    ;)

    SvarSlet