fredag den 31. maj 2013

Slumdog millionaire!

HEJ LÆSERE
Hvem siger at lektier ikke kan være sjove?
I vores Engelsk-pensum skulle vi se Slumdog Millionaire, og nu hvor jeg skal  op til mundlig Engelsk og en uge, så vil jeg gå igennem hele pensum en ekstra gang, så jeg har styr på det.
Derfor fik jeg min mor til at købe Slumdog millionaire, så jeg kunne se den igen, for at øve til engelsk.
Så jeg sad igår aftes og spiste slik, drak te og så film med mutti. 
Den film er så fantastisk god! Dramatisk, sjov og flot!
Ham som har filmet den bor i min gade, og han er også vildt dygtig! Han har blandt andet vundet en oscar for det... Og det er godt nok forståeligt!
Hvis man ikke har set den film, så skal man gøre det! Det er simpelthen et MUST hvis man kan lide at se film. 
Har I set filmen?
Hvad synes I om den? 
KNUS WHITTA

1 kommentar:

  1. Jeg har set den, og synes den er forfærdelig.

    http://simoneeart.blogspot.dk/

    SvarSlet