fredag den 3. maj 2013

New In - Bum bag

HEJ LÆSERE!
Som jeg har skrevet i et andet indlæg så skal jeg til One Direction koncert på søndag, og det glæder jeg mig rigtig meget til.
Til sådan en koncert er det jo meget smart at have et sted til sin mobil og til sin pengepung, og derfor har jeg købt en Bum bag.
Faktisk har jeg ikke anskaffet mig en fordi at jeg synes alle går rundt med en, og jeg vil ikke være en del af mængden... Ja, det lyder nederen, for man behøver jo ikke skille sig ud, haha.
Men jeg har ikke haft behovet, men nu synes jeg det ville være genialt med sådan en bum bag, eller mavetaske... det lyder lidt sejere at kalde det bum bag, ikke?
Men jeg skal rigtig mange ting her til sommer hvor at det ville være smart at have sådan en.
Derfor købte jeg igår den her bum bag.
Alle har en sort læder bumbag, så jeg ville gøre noget andet.
Den her er så lækker og speciel. Frynserne gør den lidt indianer-agtig, og det kan jeg godt lide.
Den er fra Mimic, og den kostede 500 kroner. 
Har i en bum bag? - Eller hvad kalder i det?
Hvordan ser jeres bum bag ud?
KNUS

1 kommentar: