onsdag den 8. maj 2013

Månedens topshop favoritter - Maj!

HEJ LÆSERE!
Så er det blevet tid til månedens topshopfavoritter!
Jeg har glædet mig ret meget til den her collage, for nu skal man jo begynde at finde sommertøj!
Jeg har ligenu et ret stort crush på pink og svag rosa, og jeg tror at jeg kommer til at gå med den farve, meget her til sommer.
Som i kan se er min collage også meget præget af lyseblå, som jeg også vil gå med meget, når det bliver sommer.
Faktisk så kan jeg bedre lide Topshop's design om sommeren.
Når det er vinter, er deres design altid meget præget af den afrikanske-stil, og der er mange mørke mønstre og vilde farvesammensætninger, og det er jeg ikke specielt vild med. Men når de skal lave deres sommer-kollektion, så bliver deres tøj pludselig mere sødt, og det kan jeg godt lide.
Om sommeren er topshop uden tvivl min favorit-butik, og jeg har da også allerede købt ni varer, som forhåbentlig snart kommer ind af døren. 
Hvad synes I om topshop?
Hvad synes I om de ting jeg har fundet?
KNUS WHITTA

3 kommentarer:

  1. Har topshop en hjemmeside man kan bestille fra?

    SvarSlet
  2. Er helt vild med shortsene og nederdelen <3

    SvarSlet
  3. Halløjsa!!

    Har Topshop en dansk hjemmeside hvor man kan købe deres fede tøj??
    Kan nemlig kun finde engelske sider...

    Knuus!

    SvarSlet