mandag den 20. maj 2013

IN THE MIDDLE OF NOWHERE

HEJ LÆSERE
Nu er jeg kommet hjem fra sommerhus, og hvor har vi oplevet meget.
Igår var det ret dårligt vejr, men vi ville gerne opleve noget alligevel, så vi kørte afsted for at komme på loppemarked. Desværre så viste det sig at loppemarked var lukket, så pludselig stod vi der og vidste ikke hvad vi ellers skulle beskæftige os med, den dag. 
Min mor foreslog så fint at vi kunne tage på antik-markedet, og hun var helt vild med sin ide.
Jeg sagde:" Ej, så vil vi hellere hjem" men jeg tror at min mor VALGTE at overhøre det, for hun sagde til far:" Nu gør vi noget pigerne vil, og tager afsted til antik-markedet".
Det sad mig og min bedsteveninde og grinede længe over. Min mor er god til at høre det som hun vil høre, haha!
Nå, men så kom vi til antik-markedet, og selvfølgelig endte det med at mine forældre var inde og kigge på antikke gamle møbler, som lugtede af cigaret-røg og støv, og mig og Nathalie sad udenfor og forsøgte at bruge tiden fornuftigt... Det marked lå seriøst IN THE MIDDLE OF NOWHERE. 
KNUS WHITTA

1 kommentar:

  1. Rigtig lækkert outfit. Er vild med dine shorts :-)

    Er blevet fast læser af din blog - måske du vil gengælde?
    http://siljelouiseblog.blogspot.dk/

    Knus

    SvarSlet