torsdag den 2. maj 2013

DAGENS OUTFIT

Hej læsere!
Nu er mit overskud til bloggen kommet tilbage.
I de sidste dage har jeg bare siddet og set flere sæsoner af 'Pretty little liars' fordi at jeg ikke har været helt på toppen.
Måske skyldes det at jeg er begyndt at vågne klokken seks om morgnen, og ikke har kunne sove videre. Søvnmangel kan virkelig ødelægge en. Man bliver mere irritabel, og jeg har ikke lyst til at det skal gå ud over min familie og venner. Jeg har sådan en uro i kroppen... Nå, men det er sku nok ikke så voldsomt spændende at høre om, haha. Men nu ved i hvorfor jeg ikke har blogget.
Undskylder mange gange til dem som har skrevet:" Har abstinenser! - Har brug for din blogging".

Idag havde jeg det her outfit på.
Det kan måske se lidt kedeligt ud her på billederne, fordi at det er svært at se min halskæde, som faktisk er neonpink. 
Mine shorts er fra H&M, min top er fra H&M og min sko er fra Adidas. 
Hvad synes i om outfittet?
KNUS WHITTA

1 kommentar:

  1. Super fedt.
    Har selv skoene bare de er neon pink indeni. Jeg <3 dine shorts.

    SvarSlet