søndag den 14. april 2013

Werring.dk!

Hej læsere!
Igår modtog jeg to smykke smykker fra Werring.dk!
Jeg må indrømme at jeg ikke var så forelsket i det knyttede armbånd i starten, men nu er jeg helt forelsket i det! - Det er så gennemført, og matrialet er godt og solidt. Den vil være vildt flot med en rå tanktop og nogle slidte shorts til sommer!
Derudover så fik jeg et rigtig smukt læderarmbånd, som er meget feminint, og som man egentlig kan bruge til alt. Jeg er generelt meget vild med Werring's lædersmykker. De har nogle rå lædersmykker, nogle søde lædersmykker osv.
Jeg synes helt klart at det er værd at gå ind og tjekke deres side ud. De har en meget varierende stil, og det betyder også at der er noget til hver smag.
Hvad synes I om mine nye smykker fra Werring.dk? 

I kan tjekke Werring.dk's side her: werring.dk

3 kommentarer:

  1. Love 'em!
    Ej, de er bare mega seeeje!

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle flotte armbånd, de passer så godt til sådan en køn pige som dig! Tager du selv dine billeder med stativ, eller har du en til at tage dem? (-:

    SvarSlet