mandag den 15. april 2013

One product that you can never go wrong with is sunglasses!

Jeg ved det, jeg ser lækker ud når jeg spiser is... 

Hej læsere!
Igår var jeg en tur i byen med min mor. Jeg fik købt en flot beige neglelak, som jeg snart skal have brugt.
Og så blev det solbrille-vejr!
Det var skønt at finde mine solbriller frem! Jeg synes at alle outfits bliver 100 gange smartere, når man har solbriller på.
Jeg fik en lækker is fra Hansens flødeis, som er mit yndlings ismærke, hvis det ikke er Ben & Jerrys. 
Hansens is er bare ekstremt lækre, og jeg kan ikke få nok!
Ligenu sidder jeg og drikker te, og venter på at min mor kommer hjem! Hun vil senere idag tage på posthuset og hente mine pakker.
Jeg har nemlig fået et sponser-samarbejde med smykkedesigneren Jane Kønig, og hun har sendt mig en lille pakke.
Derudover har et tøjfirma som hedder Ivory.dk også sendt mig en kjole og to trøjer, som også venter på posthuset! Iiiih, jeg er så glad for mit liv pt. 
Nå, men synes i at mine solbriller klæder mig?

2 kommentarer:

  1. Dine solbriller er super flotte!:)
    Og hvor er det fedt med alt det sponsor-samarbejde.

    knus
    passion-julie.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvordan får du alt det der sponsor arbejde? :)

    SvarSlet