søndag den 7. april 2013

Nu er det nu!

Hej læsere!
 Nu er vejret blevet udemærket, så nu er det på tide at komme ud og løbe. Jeg har længe kunne udsætte det, fordi at jeg har kigget på vejret og tænkt:" Når det sner, så kan det nok bedst betale sig at styrketræne indenfor" men nu skal der altså løbes.
Om to måneder skulle det gerne være sommervejr, og jeg vil gerne have en krop som kan tillade sig at gå i let-påklædt tøj. Derfor skal jeg til at lave lidt mere styrketræne og selvfølgelig komme i kondi, for det er sku alligevel også vigtigt. 
Nå, men derfor vågnede jeg klokken otte, og tog mig en tur ud og løbe. Det er helt klart hyggeligst (efter min mening) at løbe om morgnen, for der er der ikke så mange mennesker på gaden. 
Nå, men nu vil jeg lave mit træningsprogram på internettet, og sørge for at træne tre gange om ugen, så jeg kan få en flot krop, hihi.
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar