lørdag den 6. april 2013

My new Maxi!

Hej læsere!
Gud hvor er jeg dog bare glad for min nye kjole! Jeg har længe kigget på min maxi-kjole, men har aldrig rigtigt fundet den rigtige. Jeg ville gerne have en fuldstændig simpel kjole, uden noget fancy stuff, bare helt enkel. Det er desværre svært at finde. Enten er der et bælte i, eller også er den totalt nedringet, eller også er der perler på. Nå, men jeg gik rundt i H&M og så fandt jeg den endelig! En totalt enkel kjole! Jeg snuppede den hurtigt ned fra bøjlen, og gik ind og prøvede den, og jeg var forelsket.
Den kjole kan bare mixes med ALT! Dog vil jeg nok mest mixe den med chunky smykker. Jeg synes selv at jeg får en flot figur i den (Meget flottere end på billeder) og jeg er virkelig glad for den.
Til sommer bliver den perfekt hvis man skal gå en tur ved havet, eller sådan noget. IIIIIH - endelig har jeg fundet en kjole som jeg kan tage på til min bedstevenindes konfirmation!
Hvordan ville i mixe denne her kjole? 
(Det er med vilje at jeg ikke har taget sko på, på billedet - for jeg vil gerne have jeres tips, til hvilken sko som ville være flotte til, når jeg skal til min bedstevenindes konfirmation.)
Kan i lide min nye kjole?
KNUS WHITTA

6 kommentarer:

  1. Så fed! Hvor meget kostede den? <3

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den fin, og hvor den dog ligner en jeg købte på Ebay! :D
    Se selv her: http://viewitem.eim.ebay.dk/2012-LadyWomens-Long-Strander-Vest-Maxi-Cocktail-Dress-Party-SUMMER-SleevelessBlack/140739162527/item?variant0=Black&transId=771162935004

    Så hvis du nogensinde skulle få brug for en til, kan du da købe en der for kun 40,50kr.!! Og fri fragt fra Hong Kong :)

    SvarSlet
  3. Jeg købte den selv magen til, bare i neonblå for nogle dage siden. :) Det er rigtigt at den er meget flottere i virkeligheden end på billeder! Jeg tror mere, det er fordi det flotte ved den, er faldet i stoffet. Det kan man jo ikke se på billederne. På billeder ser den bare stiv og bred ud, hvilket den IKKE er ;-)

    Kig meget gerne forbi min udvekslingsblog: http://cecilieandersen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Virkelig flot

    mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Den klæder dig virkelig godt! (-:
    Jeg kan faktisk godt lide armbåndene til kjolen, og så kunne du e.v.t have en form for taske/clutch med til dine små ting (mobil, makeup etc.).
    Hvis du vil have noget farve med, kunne du måske tilføje nogle farverige sko eller smykker så det hele ikke bliver sort og mørkt. (-: Eller en farverig clutch.

    Men man kan jo mikse den på MANGE måder. Hvilket er det fantastiske ved en maxi kjole. Ejer selv 3-4 stykker. :p
    Hvis du en gang vil lede efter flere (til en OK pris), så har Vera Moda, Pieces og Only tit sådanne nogle maxikjoler i andre farver (blandt andet bordeaux og army), og de er uden nitter, perler osv. Og de koster omkring 200-400 kroner. (:

    SvarSlet
  6. På det øverste billede ser du og den super fed ud. Men på nr. 2 billede ligner det altså lidt, at du har en kæmpe bagdel. D;

    SvarSlet