mandag den 22. april 2013

Man kan ikke få for meget glamour!

Hej læsere!
For en uge siden modtog jeg nogle lækre produkter fra ivory.dk 
og jeg er helt forelsket i dem!
Jeg modtog en glimmer-kjole, og to lækre toppe, en i guld og en i sølv.
Jeg synes ofte at glimmer-kjoler kradser lidt, men den her er ekstremt behagelig at have på, og det er nok blevet mit nye yndlings-item i mit skab, haha! og den har da også fået en særlig plads i mit nye walk in closet. Ligenu kan den købes til en spot pris på 125 kroner, samt gratis porto - Vildt tilbud. Til Maj skal jeg til et bryllup hvor at jeg vil tage glimmerkjolen på, samt min hvide habit-jakke. 
Toppene synes jeg også er rigtig fede. Til sommer bliver det fantastisk at have en top med lidt glimmer i, som kan glinse lidt i solskinnet, haha.
Ivory.dk er en fantastisk side. Jeg havde ikke hørt om den før at jeg fik et samarbejde med dem, men jeg synes det er et mærke man skal kende til. Især hvis man er til Glamour Boheme-stilen, for den køre de! De minder lidt om Buch Copenhagen, men deres produkter er bare billigere, så de er gode til os teenagere, som ikke har den vilde indtægt, haha. 
Hvad synes i om glimmerkjolen og toppene?
I næste uge kan i vinde en af toppene i en give-away.
KNUS WHITTA

3 kommentarer:

  1. Virkelig fed blog du har! Og er vild med toppen, så flot til sommer, som du selv siger :-)
    Følger dig via bloglovin nu. Kig gerne forbi mig og min venindes blog og følg tilbage, hvis du har lyst :-)

    - Amalie
    www.whenwonderscollide.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Er helt igennem misundelig på både toppene og kjolen! Hvor er de dog skønne. Og gud hvor ser du dog naturlig køn ud, hihi. Billederne er virkelig også skønne! Specielt det første er jeg helt vild med :)

    Hvis jeg var dig ville jeg gøre teksten i indlæggende mindre, da det bliver lidt irriterende at læse, når det er så stort.

    xoxo Emma

    SvarSlet
  3. Super fine toppe! :-) Jeg har købt en ligneden på ebay som jeg går og venter på .

    Knus

    SvarSlet