torsdag den 11. april 2013

Lidt information!

Hej dejlige læsere!
Ja, jeg ved ikke om i synes det er kedeligt, for det er faktisk ret vigtigt.
Jer som følger min blog via. Google Friend connect, skal lige læse videre.
1. Juli lukker Friend Connect nemlig, og derfor vil I ikke få beskeder, når der kommer et nyt indlæg, hvis i følger mig der.
Derfor vil jeg råde jer til at følge mig på Bloglovin.
I må selvfølgelig gerne stadig følge mig på Google F.C, men det ville være smart hvis I også fulgte mig på bloglovin.
Nede i bunden af bloggen, så er der et billede af et tegnet ansigt. Det ansigt trykker i på, og så kommer I ind på bloglovin's hjemmeside.
Der søger I på bloggen "Whittaheart" og så kommer min blog frem, og så trykker i "følg".

Jeg håber at i forstår det, og jeg håber at i vil følge mig der.
Ha' en rigtig fortsat god Torsdag/lillefredag!
KNUS WHITTA

3 kommentarer:

  1. Kommer det stadig frem på Blogger startsiden, ved du det?

    SvarSlet
  2. Det passer ikke, at det lukker. De har sagt det så mange gange før, og hvorfor skulle det lukke? De skyder jo sig selv i foden, for Blogspot tilhører jo google. :-)

    SvarSlet
  3. Det er ikke Google F.C der lukker, men google reader. :)

    SvarSlet