mandag den 1. april 2013

Hjemmelavet halskæde!

Jeg er ikke, og jeg gentager IKKE spor kreativ. Derfor er det faktisk lidt en præstation at jeg overhoved har kunne lave denne halskæde.
Jeg har købt perler fra en perle-butik som hedder "1001 perle".
Deres perler er virkelig smukke! Deres smykker er utrolig moderne, og deres snore er ofte neonfarvede, og perlerne er klassiske.
Nå, men man måtte jo starte et sted. Sidste gang at jeg lavede en halskæde var i skolen, hvor at jeg fik ret meget hjælp.
Så jeg er lidt stolt over min første halskæde, som jeg lavede uden hjælp.
Mange af jer tænker nok:" Mener du det? - Den er jo pærenem at lave" - men for mig er kreativitet med perler, en by i Rusland.

Hvad synes I om min første hjemmelavede halskæde?
KNUS WHITTA

1 kommentar:

  1. Det er meget fin <3 Jeg kunne godt finde på at gå med den :D <3

    SvarSlet