lørdag den 13. april 2013

Happy morning!

Hej læsere!
Gud hvor er det dog dejligt at det er blevet lunere udenfor. Idag kunne jeg sidde udenfor i vores gård-have, med kun en læderjakke, og min pelsvest udenpå.
Når vi nu er kommet ind på mit outfit, så har jeg et lille mode-spørgsmål til jer.
Kan jeg godt have min pelsvest udenpå min læderjakke?
Jeg er selv meget i tvivl.
Jeg fik ideen da jeg lå og var ved at falde i søvn igår. Jeg ser mange bloggere som har nogle vildt fede jakker, hvor at deres jakke er af pels, og ærmerne er af læder. Jeg synes det er ekstremt lækkert.
Dog har jeg lige i øjeblikket ingen penge, og derfor tænkte jeg om der var et billigt alternativ. Så nu har jeg idag prøvet at tage min pelsvest udenpå. Er det pænt, eller ikke pænt? Jeg er selv meget i tvivl.
Nå, men det er skønt at det er blevet varmere i vejret, og nu kan jeg måske snart sige farvel til min efterårs-jakke, og begynde at gå i korte jakker, som f.eks. min nye cowboyjakke!
Hvad skal i lave på sådan en dejlig lørdag?
KNUS WHITTA

5 kommentarer:

  1. Jeg synes det er rigtig sødt!
    Hvor har du købt din læderjakke?

    iwonderdanish.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg synes, at det ser lidt mærkeligt ud med pelsvesten. Men det er nok fordi jeg synes at den er lidt "stor" og du kommer til at virke bredere end du nok i virkeligheden er. :-D <3

    SvarSlet
  3. Jeg synes, at det ser lidt mærkeligt ud med pelsvesten. Men det er nok fordi jeg synes at den er lidt "stor" og du kommer til at virke bredere end du nok i virkeligheden er. :-D <3

    SvarSlet
  4. Det ser super sødt ud, du er igen, en super køn pige. Dog syntes jeg, hvis du havde mulighed for det, at du skulle købe en brunlig, grålig eller beige pelsvest så den giver lidt kontrast til læderjakken. Men super god idé! (-:

    http://nikolinesfotografier.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Hvor har du købt din læderjakke? og din pelsvest henne?

    SvarSlet