tirsdag den 9. april 2013

Familiedag!


Hej læsere!
Hold op hvor var det en hyggelig dag igår!
Klokken fire tog vi på et familiemale-kursus, hvor at vi skulle lave et fællesbillede. Det var super skægt, og vi fik grint en masse, og snakket en masse. Jeg fandt også ud af at min familie faktisk har nogle ret seje tegne-skills! - Min far overraskede mig meget. Han tegner VIRKELIG godt. Gad vide hvorfor han tegner så godt, for så vidt jeg ved, så tegner han aldrig. Måske er det bare et medfødt talent, eller noget.
Da vi var færdige med kursuset var vi lidt i festhumør (haha) så vi tænkte at vi ville tage ud og spise. Det var rigtig lækkert, og jeg fik en lækker tartar ret, og til dessert fik jeg den LÆKRESTE chokoladekage, med bananis, uha!
Ej hvor jeg dog elsker at være sammen med min familie, og det er skægt at lave sådan en familiedag. Det er lidt anderledes end bare at se en film sammen - jeg kan i hvert fald godt lide at komme ud og opleve noget.
Hvad fik I jeres mandag til at gå med?
Jer som har lock-out, savner I skolen lidt nu?
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Altid smuk, Alberte! Det ser super hyggeligt ud. :-)

    matildesblog.com

    SvarSlet
  2. Ser virkelig hyggeligt ud!

    mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Nice bike! Ej, er mega vild med din cykel! Hvor har du fået den?<3

    SvarSlet