onsdag den 27. februar 2013

You've carried on so long, you couldn't stop if you tried it

 Hej læsere!
Jeg kunne ikke rigtigt finde på noget at kalde indlægget, så jeg har bare fundet en linje fra en af mine yndlingsange, kender i den sang?
Nå, men nu er jeg endelig blevet rask. Det føles så godt at kunne gå rundt og mærke livet. Det er urolig underligt at komme ud på gaden når man har været indendørs i fire eller fem dage.
Jeg fik min kære mutti til at tage et par billeder af mig ude i haven efter min tur. 
Hvad synes i om mit outfit idag?
Min bluse er fra Nørgaard, mine bukser er fra asos og mine sko er fra Adidas.

Nu glæder jeg mig til at komme i skole i morgen og komme tilbage og være lidt social. Jeg kan ikke klare ikke at være social i længere tid af gangen. Jeg har brug for at grine og snakke!!
KNUS WHITTA

2 kommentarer:

  1. Ihh du har sådan noget flot tøj! Elsker din blog <3<3

    Jeg har en giveaway kørende på min blog, hvor du kan vinde caviar pearls fra Ciate, smut ind på min blog og deltag hvis du har lyst :)
    Http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Ja jeg kender sangen, haha! Beneath Your Beautiful? (-:
    - Lækkert outfit btw!


    //nicolineannisa.blogspot.dk

    SvarSlet