søndag den 17. februar 2013

Top 3 - tøjmærker!

Nogle af jer vil nok beskrive weekday som hipster-mærket. Men jeg kan altså godt lide det. Jeg hader i øvrigt ordet hipster, og ordet mainstream. Hvorfor kan tøj ikke bare være tøj?
Jeg er især vild med weekday fordi at de har en afslappet stil, som samtidig er lækker.
Min favoritting på collagen fra weekday er uden tvivl den pink tanktop, eller rygsækken. 

Modstrom ligger på min 2. plads. Det er noget helt andet i forhold til weekday, men det ville også være perfekt hvis man kombinerede de to mærker. Modstrom er meget feminint og klassisk.
Jeg har lavet collagerne på polyvore.com og desværre har modstrom ikke særlig mange varer inde på polyvore, men jeg fandt disse ting, som jeg synes beskriver deres stil ret godt.
Min yndlingsting på denne collage er kjolen. Så lækker!!
Faktisk har jeg haft ekstremt svært ved hvor denne skulle ligge. Jeg vidste ikke om det skulle være på 2. eller 3. pladsen. Selected har nogle vildt fede og "casual" ting, og derfor elsker jeg det!
Jeg er helt vild med ALLE tingene på collagen.
Hvilken af disse mærker kan i bedst lide?
Hvad er jeres yndlings-tøjmærke af alle mærker? 
KNUS WHITTA

1 kommentar:

  1. Fedt indlæg, Alberte! :-)
    Jeg er helt vild med Selected's varer - desværre er det ret pricey..


    http://www.matildesblog.com/

    SvarSlet