mandag den 11. februar 2013

Make-up rutinen!!

Jeg har længe tænkt på at vise jer hvad jeg bruger af make-up om morgnen, og nu skal det være.
Jeg har givet de forkellige ting tal, så jeg kan forklare det bedre, hahah.
1) Nummer 1 er det første jeg ligger på af make-up. Det er en solpudder fra Mac. Jeg har normalt en meget bleg og kedelig hud, så en god solpudder frisker altid huden lidt op. Jeg ligger min solpudder på hagen,kinderne og panden. Hvis man putter for meget på bliver det rigtig unaturligt, og jeg vil ikke se unaturlig ud.
2) Efter at ligge solpudder på, så ligger jeg blush på. Min blush er fra Make-Up forever, og jeg fik den, da jeg havde været inde på et make-up kursus hos dem.
Der er meget pigment i, så man skal tage meget lidt på. pigment betyder altså hvor kraftig den bliver, når den kommer på huden. 
3) Nummer tre er en palette med øjenskygge. Jeg bruger faktisk ikke altid øjenskygge når jeg bare skal i skole. Nå, men min øjenskygge er fra Stila. Farverne er super fine og naturlige. 
4) Nummer fire er en mascara fra Nilens jord. Nilens Jord er ekstremt dyrt, men tilgengæld så er det kvalitet. Mange unge undgår de dyre kosmetik-firmaer, fordi at de gerne vil spare penge. jeg synes at det betaler sig, at gå efter kvalitet, også selvom man så, måske ikke har råd til både en mascara og en trøje fra H&M. Min mascara har holdt i vildt lang tid, og den er super fin og lækker.
5) Til sidst tager jeg læbepomade på. Jeg har nogle forskellige læbepomader som jeg skifter imellem. Den læbepomade på billedet er super god, dog kan den godt være lidt kvalmende, fordi at den dufter MEGET kraftigt af hindbær.

Hvordan er jeres make-up rutine?
Hvad bruger i af make-up når I skal i skole?
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar