torsdag den 7. februar 2013

I LOVE MY FANS!

Hej læsere!
Igår fik jeg sendt denne flotte tegning, som en læser havde tegnet til mig! - Det var virkelig fantastisk.
Den er så flot, og jeg er helt chokeret og glad, for at mine læsere er så dedikerede, at de giver sig tid til at tegne mig.
Jeg er virkelig glad for den, og i morgen vil jeg printe billedet af den ud, og sætte den op på min væg!
Jeg holder virkelig af mine læsere og fans.
Jeg er glad for at jeg kan gøre nogle glade med min blog, og det bekræfter bare at det jeg gør, er værd at gøre!
Tegningen  er fantastisk, og jeg kan virkelig se en lighed. Man kan se mit elskede pandebånd, og det er helt fantastisk.
Hvis mine læsere beslutter sig for at lave noget til mig, så skal i ALTID bare vise mig det. I skal ikke være bange for at det ikke er "flot nok" osv. Jeg bliver ekstremt rørt over det, uanset hvad det er!
Dog er denne tegning godt nok smuk!
KNUS WHITTA

2 kommentarer:

  1. Ihhh!! Tusind tak fordi du postede den! Når man ser du tænker så meget på sine fans bliver man bare så glad og tænke du' bare er verdens bedste blogger! Igen, tusind tak! :-) <3

    SvarSlet
  2. Hvor er den smuk, rigtig smuk!
    Sikke sødt af Anne! :-)

    Knus,
    natasja
    http://livetbagkameralinsen.blogspot.dk/

    SvarSlet