tirsdag den 12. februar 2013

Davids bistro!

Hej læsere!
I går startede mine forældres vinterferie. Det er så fantastisk at opleve hvordan mine forældre simpelthen bliver helt anderledes når ferien starter. De begynder at grine meget mere, og det er som om at de ånder ud på en helt anden måde.
Det må altså også være hårdt at skulle arbejde hver dag. Det er trods alt lidt hårdere, end at gå i skole.
Nå, men vi fejrede det ved at tage på restaurant, og gud hvor var det en god en!
Den hedder "Davids bistro" og den ligger på Aarhusgade på Østerbro i København.
Hvis i kommer fra København, så skal i helt klart kigge forbi dernede!
Jeg vil ikke taget nogle særlig gode billeder indenfor så dem vil jeg ikke vise jer. Jeg tager aldrig billeder med blitz inde på restauranter, af hensyn til de andre gæster. Min bror har selv epilepsi og han hader blitz-lys, og jeg vil helst ikke have at andre får det dårligt af det.
Men jeg fik da taget et billede som blev OK - af mig og min daddy.
Hvad er den bedste restaurant i noglesinde har spist på?
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar