torsdag den 17. januar 2013

We can burn brighter Than the sun!

Jeg kunne simpelthen ikke finde på en overskrift til dette indlæg.
Nå, men jeg var ikke i det store styling-humør idag, så jeg valgte at gøre noget ud af håret, i stedet for at gøre en masse ud af tøjet.
Billederne er taget i morges af min skønne mor, som ofte tager billederne af mig. Mange bloggere bruger selvudløser, men det synes jeg bare ikke fungerer særlig godt for mig.
Ligenu sidder jeg  og skal analysere et par noveller. Stille og rolig torsdag. Senere vil jeg sætte mig op på mit værelse og skrive nogle sange. Jeg har faktisk ret meget inspiration for tiden, rent musikmæssigt. En dag kommer i til at høre noget musik fra mig, jeg skal bare lige få det hele fixet sammen. Jeg vil nødigt vise jer noget, som ikke er af god kvalitet.
Hvad synes i om mig, med knold? - Er det grimt eller...?
Hvad synes i generelt om outfittet?
Har i en god torsdag?
KNUS WHITTA

7 kommentarer:

  1. Er syg, så jeg vil ikke sige at jeg har en god Torsdag. Jeg syntes at det klær dig best at have løst hår ;)

    SvarSlet
  2. Du er så køn Alberte, både med løst og opsat hår. Glæder mig til at høre noget musik fra dig:)

    Kig gerne forbi min blog: charlottecj.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Dit hår er virkelig pænt! Og outfittet er fedt og afslappet :)
    Fedt at du skriver sange! Det gør jeg også, og har gjort det siden jeg var ni.. Anyway, elsker din blog og din stil!

    Saninaandherfuckingfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Det er rigtig flot med knold, men du kunne evt. toperere det lidt, så den bliver lidt større. :-)
    Elsker også tøjet! Hvor er trøjen fra?

    SvarSlet
  5. Jeg kan lide dit hår - enten om det er opsat eller løst. :-)
    Syntes det er så nice, at du skriver dine egne sange! Det må jeg give dig!

    matildesblog.com

    SvarSlet
  6. Jeg synes det klæder dig bedre med løst hår - dejligt outfit

    SvarSlet
  7. Hvor er din trøje fra? :-)

    SvarSlet